زن فضایی

روی زمین راه می روم و بین کهکشان ها نفس میکشم🛸

زن فضایی

روی زمین راه می روم و بین کهکشان ها نفس میکشم🛸

بایگانی
آخرین مطالب

صبح به خیر زمین

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۷ ق.ظ

ساعت ۷ صبح است و با امین صبحانه خوردیم و وی به اداره میرود و من نیز احتمالا برم سر مطالعه زبان خویش که همچنان برای تثبیت عادتش به خاطر همه مشکلات  در تلاشم.

دیروز مود افسردگی مطلق بود و پنج ساعت و نیم در اینستاگرام زمینی ها بودم و شب وقتی عملکرد روزم رو چک کردم میخواستم کل خودم رو بالا بیارم!

خواستم اینستاگرام رو پاک کنم اما گذاشتم باشه و اراده پولادین خودم رو به جناب  ذاکربرگ زاده نشون بدم که بدونه روحیات فضایی ها چطوره و قصد دارم یه چند وقتی این قانون رو تو همه ایالتهام اعمال کنم.

دیشب موقع خواب واسه بچه ها قصه یکی از کتابهاشون رو گفتم "من خرس بدی نیستم"حافظه دوتاشون توی به خاطر سپاری جزییات تصویری کتاب متحیرم کرد.باید هر روز وقت بیشتری بذارم.

دلم میخواد برم مهندسی روباتیک بخونم علیرغم اشتیاقی که زمانی واسه دکتری شهرسازی  داشتم ..میخوام امسال مهر رباتیک ثبت نام کنم.دوستش دارم مطالعه ریاضی و فیزیک و کامپیوتر و مدار و الکترونیک رو .انشاله که بشه

یه دوستی دارم دکترمتخصص زنان و زایمان است ایملش یاهوست و خیلی باهاش کاری نداره و  همسرش گاهی اون رو براش چک میکنه.متمرکز شده روی واقعیت و مجازی واسش تعریف خاصی نداره.

دیگه برم که زمان ندارم واسه تشریح امور واقعه.روزخوبی داشته باشید زمینی ها💚

۹۸/۰۵/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
فضانورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی