زن فضایی

روی زمین راه می روم و بین کهکشان ها نفس میکشم🛸

زن فضایی

روی زمین راه می روم و بین کهکشان ها نفس میکشم🛸

بایگانی
آخرین مطالب

توقف در ساخت

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۱ ب.ظ

به مدت دو هفته است که هیچ تحرک مثبت رو به جلویی حتی کوچیک مشاهده نشده است...هیچ و عقب گرد خلاصه گزارش دو هفته گذشته محسوب می شود.

پول باقیمانده گزارشم رو بعد از یکسال تحویل پروژه  و انجام کلی تصحیحات داورهای متفرقه گرفتم و باهاش میز عسلی سفارش دادم که درواقع هیچ عملکرد سازنده ای در فراهم نمودن کارگاه تولیداتم محسوب نمی شود فقط موجب رونق در دیگر تولیدی های کشور ست..

گلدان خاتونم سبز شده در گرمایی بی سابقه و رطوبتی بالا با اینکه هیچ  امیدی به حیاتش نبود...باید خاتون درونم  رو هم به زندگی و نشاط برگردونم سفینه بدون نشاط که باشد شیشه های پنجره اش مات می شود.

من ترانه ای مخصوص برای برگرداندن خودم به دایره امید دارم ، ترانه ای که با آن توی زندگیم وقتی توی یک سایه چاله می افتادم خودم رو با اون به سمت مسیرهای جدید کهکشانم هدایت کردم.

آسون نشو ای همسفر ویرون نشو ای در به در
منو بگیر از همهمه منو به خلوتت ببر
معجزه کن خاتون من تولدی دوباره کن
منو ببر به حادثه شبو پر از شراره کن

🎶

ستاره پرپر میکنی ای نازنین گریه نکن
پروانه آتش میزنی تو اینچنین گریه نکن
گریه نکن ای شب زده ای شب نشین گریه نکن
گریه نکن گریه نکن خاتون هم گریز من
برای این دربه در بی سرزمین گریه نکن

ترانه "خاتون من تولدی دوباره کن "ابی برایم حکم آغوشی را داشت که در ناامیدی روح مرا دربر میگرفت.

 

 

۹۸/۰۵/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
فضانورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی